Ratings van 4finance herbevestigd

RIGA, Latvia--()--4finance Holding S.A., een van de grootste Europese bedrijven in online en mobiele leningen voor particulieren, herkent zich in de recente bevestiging van zijn kredietwaardigheidsbeoordeling. Standard & Poor’s Rating Services (“S&P”) bevestigde de counterparty rating van B+ met een stabiele outlook en een issue rating van BB- op onze vermelde US dollar en Zweedse kronen obligaties. Moody’s Investors Service handhaaft zijn B3 bedrijfsrating, maar met een opgewaardeerde outlook van negatief naar positief.

Verwijzend naar het flexibele en schaalbare business model en het sterke inkomstentrackrecord van 4finance, onderschrijft S&P in zijn rapportage de verwachting dat het bedrijf een sterke winstgroei zal behouden.

4finance
Investor Relations: