SirionLabs intensiveert focus op Europa met benoeming Hartmut Jeager

FRANKFURT, Duitsland--()--SirionLabs, de toonaangevende aanbieder van geavanceerde technologie voor bevoorradingsbeheer, heeft vandaag bekendgemaakt dat Hartmut Jeager het bedrijf komt versterken als senior onderdirecteur van de afdeling sales Europa. Hartmut heeft meer dan dertig jaar aan ervaring in strategisch inkopen en managementadvisering binnen het IT-domein. Hij bekleedde eerder leidinggevende functies bij Deutsche Bank, EDS, Sun Microsystems en TPI EuroSourcing. Uit hoofde van zijn nieuwe functie staat Hartmut aan het hoofd van de sales- en bedrijfsontwikkelingsactiviteiten van SirionLabs binnen de Europese Unie. Daarnaast blijft hij zich inzetten voor de ontwikkeling van digitale inkoopadviesdiensten voor pliXos, een in M√ľnchen gevestigd bedrijf dat met SirionLabs samenwerkt. Hartmut is zelf werkzaam in Frankfurt.

SirionLabs
Devinderjeet Singh