Visa Checkout breidt mondiaal uit

Visa Checkout Adds Merchants Globally (Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Visa Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat Visa Checkout een aanhoudend mondiaal succes is. De online uitcheckdienst maakt het mogelijk met slechts enkele klikken online te betalen met welke mobiel dan ook. In de afgelopen maanden hebben maar liefst 32 merken, van Best Buy en Under Armour tot Barnes & Noble en Taco Bell, ingetekend om Visa Checkout aan te bieden.

De snelle groei van de lijst met deelnemende verkopers maakt het consumenten gemakkelijker alles wat ze nodig hebben online te kopen met Visa Checkout. De onlangs aangesloten partners per land zijn:

• Verenigde Staten: Best Buy, Barnes & Noble, Barnes & Noble College, Cle de Peau Beaute, delivery.com, EllenShop.com, JustFab, LivingSocial, Shiseido, ShoeDazzle, Shutterfly, Sport Chalet Mobile, StudentUniverse, Under Armour, Taco Bell, Title Nine en zulily
  • AustraliĆ«: Event Cinemas, Village Cinemas, Hoyts, Moshtix, The Roses Only Group en Ticketek
  • Canada: Grand & Toy en Heart and Stroke Foundation
  • Colombia: Archies, Agrocampo, BabyMarket, Carulla.com, Exito.com, Falabella.com, Myriam Camhi en Unicef (vanwege een integratie van Visa Checkout door technologisch partner IATAI)

Press Only
Visa Inc.