eASIC en ASOCS werken samen aan silicium versnellers voor systemen met basisstations voor netwerkfunctievirtualisatie

Loading media player...

eASIC, Intel, ASOCS, IBS: A Disruptive Approach to Application & Workload Acceleration - In today's on-demand economy, an astounding increase in data and video traffic is putting a huge strain on the IT and communications infrastructure - and disrupting legacy custom IC approaches. Industry experts from eASIC, Intel, ASOCS and International Business Strategies, Inc. discuss a breakthrough approach to custom silicon that promises to deliver a performance-per-watt advantage for custom servers, security, big data analytics, network virtualization, hardware-based cloud applications and more.

SANTA CLARA, Calif.--()--eASIC Corp., een fabrieksloos bedrijf in op maat gemaakte platforms van geïntegreerde circuits, en ASOCS, Ltd, pionier in netwerken voor virtuele radiotoegang (vRAN) en aanbieder van basisstationssystemen voor volledige virtualisatie van netwerkfuncties, hebben een definitieve overeenkomst gesloten over de ontwikkeling van een op maat gemaakt silicium apparaat voor de versnelde ontwikkeling van een nieuwe generatie van netwerkvirtualisatietoepassingen die draaien op het Nextreme-3-platform van eASIC.

“eASIC is de perfecte hardwarepartner voor deze versnelling”, zei Gilad Garon, ceo van ASOCS, Ltd. “Het unieke eASIC Platform voorziet ons van de noodzakelijke prestaties per watt, die we nodig hebben om een virtueel basisstation te implementeren en tegelijkertijd te voldoen aan de strenge eisen die we stellen aan de kosten en de benodigde tijd voor de vermarkting van dit product.”

eASIC Corporation
Lisa Washington, 408-855-9200