GSMA benoemt Mats Granyrd tot algemeen directeur

LONDEN--()--De GSMA heeft vandaag bekendgemaakt dat Mats Granyrd is benoemd tot haar algemeen directeur en bestuurslid. Granyrd, die voorheen werkzaam was als voorzitter en ceo van de Tele2 Group, neemt op 1 januari 2016 de leiding over de GSMA op zich.

“Het verheugt me zeer dat ik Mats Granyrd mag verwelkomen als de nieuwe algemeen directeur van de GSMA”, zei Jon Fredrik Baksaas, voorzitter van de raad van bestuur van de GSMA. “De mobiele sector heeft met zijn dienstverlening aan meer dan 3,7 miljard abonnees de manier waarop individuen, bedrijven en overheden communiceren en op elkaar inspelen fundamenteel veranderd. Er ligt echter nog veel werk voor de boeg voor de verdere uitbreiding van de transformatieve effecten van mobiele technologie. Mats verkeert in de ideale positie om de GSMA te leiden in een verbonden wereld.”

Voor the GSMA
Charlie Meredith-Hardy, +44 7917 298428