Maak kennis met Themler, ‘s werelds eerste visuele webdesignomgeving voor WordPress, Magento, Joomla en Drupal

LAS VEGAS--()--Artisteer Ltd. introduceert Themler, software voor het thematisch en responsief ontwerpen van websites met programma’s voor contentmanagement en online verkoop, waaronder WordPress, Joomla, Drupal, Magento van eBay, PrestaShop, WooCommerce en VirtueMart.

Themler biedt een visuele sleep-en-plaats-interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt professionele ontwerpen te maken voor uiteenlopende contentmanagementsystemen. Ontwikkelaars zijn zelf eigenaar van de thema’s en blauwdrukken die ze creëren en mogen deze zelf aan derden verkopen. Vanwege deze unieke eigenschappen is Themler ‘s werelds eerste geïntegreerde webdesignomgeving en -tool voor contentmanagement en online verkoop.

Artisteer Ltd
Konrad Musial, +1-702-799-9318
pr@themler.com

Release Summary