Schietspel Burstfire vervroegd beschikbaar op Steam en website

LOS ANGELES--()--Nacho Games kondigt de vroege lancering van zijn spel Burstfire aan. In deze nieuwe multiplayergame staan twee teams van vijf spelers tegenover elkaar in een tactisch vuurgevecht op leven en dood. Burstfire beloont vooruitziendheid en teamwork ten koste van een ren-en-schiet-speelwijze en is gemaakt voor korte intense speelsessies die zowel fanatieke als minder fanatieke FPS-fans aanspreken. Burstfire is vanaf vandaag te spelen op Steam en www.burstfiregame.com.

Spelers krijgen in Burstfire de opdracht gecodeerde militaire informatie te veroveren of te verdedigen. Ieder spel begint met een planfase zonder gevechtshandelingen, waarin de verdedigende partij haar vesting voorzit van valstrikken en de aanvallers op afstand bestuurbare sondes inzetten om hun doelwit in kaart te brengen. Wanneer het tijd is om op de aanval over te gaan, hebben spelers de mogelijkheid hun uitrusting aan te passen op iedere speelstijl, zodat geen enkel spel hetzelfde is.

TriplePoint for Arktos Entertainment
Eliana Carmona, 415-955-8500