Hotspot biedt gratis handel via Londense machting-engine aan

LONDEN--()--Hotspot, een toonaangevende markt voor valutahandel van BATS Global Markets, biedt zijn klanten gratis handel via zijn Londense matching-engine aan. Het aanbod geldt tot het einde van 2015. Dat maakte Hotspot vandaag bekend.

Ceo van BATS Chris Concannon zei: “We lopen op schema voor de lancering van onze matching-engine in Londen en de vraag is groot. Met onze aankondiging van vandaag willen we onze Europese klanten duidelijk maken dat we wat prijs betreft de agressiefste speler zijn, maar een markt opzetten met diepe, consistente en stabiele liquiditeit.”

BATS Global Markets, Inc.
Hannah Randall (London), +44-207-012-8950
Stacie Fleming (KC), +1-913-815-7193
comms@bats.com
ANALYSTS/OTHER:
rwilliams@bats.com

Release Summary

Hotspot, a leading foreign exchange (FX) market announced plans to incentivize customers by offering free trading for all transactions on its planned London-based matching engine.

BATS Global Markets, Inc.
Hannah Randall (London), +44-207-012-8950
Stacie Fleming (KC), +1-913-815-7193