Earthport opent kantoor in Singapore voor grotere aanwezigheid in Azië

LONDEN--()--Earthport, het grootste mondiale open netwerk voor interbancair betaalverkeer, heeft vandaag aangekondigd dat Singapore zijn nieuwe regionale basis in Azië wordt. Met de opening van een nieuw kantoor krijgt het bedrijf een fysieke uitvalsbasis in Singapore, dat een regionaal knooppunt voor fintech is en verdere uitbreiding in Zuidoost-Azië stimuleert.

De Aziatische tak van Earthport staat onder leiding van Sajeev Viswanathan, die veel ervaring heeft met bankzaken en betaalverkeer. Zo werkte hij negentien jaar voor Citigroup in het Verenigd Koninkrijk, India en Rusland. Hij wordt bijgestaan door Rohit Bammi uit Singapore. Bammi heeft meer dan 25 jaar ervaring in de bankensector en financiële dienstverlening in opkomende economieën. Zo was hij vennoot en hoofd van Financial Risk Management van KPMG in Singapore en India. Daarnaast bekleedde hij bestuursfuncties bij Deutsche Bank en Citibank.

Grayling voor Earthport
Chris Owen
Director
chris.owen@grayling.com