Nieuwe ceo van Allianz Worldwide Care benoemd

Nieuwe ceo van Allianz Worldwide Care benoemd (Foto: Business Wire)

DUBLIN--()--Allianz Worldwide Care heeft bekendgemaakt dat Ida Luka-Lognoné, lid van het bestuurscollege van Allianz World Partner, Ron Buchan opvolgt als ceo van Allianz Worldwide Care.

Ida Luka-Lognoné, die zowel de Poolse als de Franse nationaliteit heeft, is rijk aan ervaring in de verzekeringssector. In 1992 voegde ze zich bij Elvia Travel Insurance Group, waar ze in 1996 werd benoemd tot hoofd van de afdeling Business Development voor Centraal- en Oost-Europa. Ida werd in 2000 directeur van Mondial Assistance Group in Europa en trad in 2002 toe tot het uitvoerende bestuur van het bedrijf. Voordat ze deel uitmaakte van het bestuurscollege van Allianz Worldwide, was Ida ceo voor Allianz Gobal Assistance in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Grayling PR
Carolyn Monchouguy