Interactive Brokers door FX Week uitgeroepen tot beste retailplatform

GREENWICH, Conn.--()--Interactive Brokers Group, Inc., een internationale geautomatiseerde elektronische broker en de grootste elektronische broker in Verenigde Staten in termen van dagelijkse omzet, is uitgeroepen tot winnaar van de e-FX Award in de categorie FX Week Best Retail FX Trading Platform 2015. De e-FX Awards worden uitgereikt aan banken, brokers, verkopers en kopers die excelleren binnen elektronische valutahandel. De prijzen zijn een beloning voor innovatie en uitmuntendheid binnen de secoro. Interactive Brokers is uitgeroepen tot winnaar in de felbetwiste categorie Best Retail FX Platform omdat het zijn retailgebruikers de beste handelsmarges aanbiedt.

IB bouwde zijn robuuste aanbod van valutahandelsdiensten om zijn klanten te voorzien van voordelige toegang tot zeer liquide handelsplatforms. IB verschaft directe toegang tot interbancaire wisselkoersen, heeft geen verborgen prijsverschillen en hanteert transparante, lage commissies. Om dit te bewerkstelligen verbindt IB veertien grote interbancaire handelaars, die samen meer dan 84 procent van de dagelijkse interbancaire liquiditeit bieden.

For Interactive Brokers Group, Inc.
Media:
Caitlin Duffy, 203-913-1369

For Interactive Brokers Group, Inc.
Media:
Caitlin Duffy, 203-913-1369