Colony Capital benoemt Christophe de Taurines tot algemeen directeur European Investor Relations

LONDON--()--De beursgenoteerde internationale beleggingsmaatschappij Colony Capital heeft vandaag bekendgemaakt dat Christophe G. de Taurines voor de firma gaat werken als algemeen directeur van de afdeling Europeas Investor Relations.

De Taurines, die werkt vanuit het Londense kantoor van Colony, is hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het uitbreiden van Colony’s relaties met beleggers in Europa. Daarnaast helpt hij de firma bij haar strategie en operaties in Europa.

De 50-jarige De Taurines was voorheen ceo van het door hem opgerichte Capital & Marketing Group, dat meer dan 20 miljard dollar inzamelde voor beheerders van alternatieve beleggingen, die het bedrijf ook van advies voorzag. Een van die beleggingsbeheerders was Colony Capital. Eerder was De Taurines senior vicevoorzitter van de private fondsen van Lufkin & Jenrette en werkte hij voor LaSalle Partners en Citibank. De Taurines behaalde zijn bachelordiploma in Business Administration aam de George Washington University en zijn master Business Administration aan de London Business School.

Media:
Owen Blicksilver PR, Inc.
Lisa Baker, 914-725-5949
lisa@blicksilverpr.com
Jennifer Hurson, 845-507-0571
jennifer@blicksilverpr.com

Media:
Owen Blicksilver PR, Inc.
Lisa Baker, 914-725-5949
lisa@blicksilverpr.com