BBPOS kondigt introductie Chipper Mini 2 aan – meest geavanceerde, betrouwbaarste en veiligste verkooppuntsysteem dat met één compact apparaat EMV en MSR leest

Chipper Mini 2 mPOS solution accepting MSR and EMV cards (Photo: Business Wire)

HONG KONG--()--BBPOS, een wereldwijd toonaangevende vernieuwer van verkooppuntsystemen, onthult deze maand zijn Chipper Mini 2. Dit is zijn nieuwste en meest geavanceerde ultracompacte apparaat voor het lezen van EMV- en MSR-chips. Mini 2 biedt een unieke reeks voordelen voor de handel, detailhandel en horexa en alle cliënten die behoefte hebben aan een mobiel afrekenpunt dat effectief, veilig, betrouwbaar en voordelig is. Klanten van Chipper Mini 2 profiteren van lagere kosten, verbeterde beveiligingsfuncties die beide kanten van een transacties beschermen, geoptimaliseerd gebruiksgemak dat zijn weerga niet kent.

“Chipper Mini 2 is het resultaat van innovatief onderzoek en uitgebreide ervaring van ons technisch team”, zei Bill Atkinson, uitvoerend vicevoorzitter van BBPOS. “De timing van zijn debuut is perfect, nu VISA, MasterCards, Discover en American Express vooruitgang boeken in hun EMV-migratie, zoals het stimuleren van detailhandelaren, het accepteren van infrastructurele eisen en een verschuiving in aansprakelijkheid. Chipper Mini 2 heeft bij zijn verschijnen een perfecte uitgangspositie om de gewildste MSR- en EMV-chiplezer te worden binnen alle sectoren waarin een efficiënt, veilig en betrouwbaar mobiele afrekensysteem vooropstaat.”

BBPOS
Venice Wong, +852-31582585