IGATE en Milliman vormen nieuwe strategische alliantie

BRIDGEWATER, N.J.--()--IGATE Corporation (IGATE), de in New Jersey gevestigde aanbieder van oplossingen voor integratie van technologie en operaties, heeft vandaag zijn nieuwe alliantie met de toonaangevende actuariële firma Milliman aangekondigd. IGATE gebruikt met het oog op zijn afdeling IGATE Business Administration Services (IBAS) voor derdenadministratie Millimans actuariële expertise.

IGATE en Milliman maken gebruik van elkaars diensten in de branche van verzekeringen van langdurige zorg. Millimans expertise en dienstenaanbod op gebied van intern documentbeheer, taxaties en herbeoordelingen zijn beschikbaar voor nieuwe en bestaande klanten van IBAS en maken voortaan deel uit van zijn traditionele aanbod voor derdenadministratie.

In een reactie op de nieuwe alliantie zei vicevoorzitter van IBAS Partha Deka: “We zijn verheugd over het vooruitzicht van deze samenwerking. We geloven dat dankzij deze alliantie Millimans toonaangevende actuariële dienstenaanbod de algemene propositie van onze LTC TPA-oplossing verbetert en onze positie als toonaangevende aanbieder in deze sfeer consolideert.”

IGATE Corporation
Pallavi Choudhury, +91 95 3850 1740