Andersen Global maakt nieuwe aanwezigheid in Spanje bekend

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global kondigt met trots een nieuwe aanwezigheid in Spanje aan met de toevoeging van Global Abogados, een belasting- en advocatenkantoor met vestigingen in Barcelona en Madrid.

“De vaststelling van een aanwezigheid in Spanje was van essentieel belang voor onze Europese groeistrategie”, aldus Mark Vorsatz, CEO van Andersen Tax. "Global Abogados past goed bij onze bedrijfscultuur en onze toewijding aan het leveren van de beste klantenservice. Deze aanvulling versterkt onze toewijding aan onze belofte om klanten het beste juridische en belastingadvies ter wereld te bieden."

Naar schatting 25 professionals zullen bij Andersen Global in Spanje komen, waaronder drie partners: Antonio de Weest Prat Jorba, Álvaro Gámez Serracarabassa en Jose María Rebollo Blasco. Global Abogados biedt het beste belasting- en jurische advies aan corporate clients op het gebied van internationale belasting, naleving van de belastingregels en consultatie, commerciële wetgeving, M&A, arbeidsrecht en faillisementen.

"Met een sterke presentie in Europa, kan Andersen Global nog beter inspelen op de internationale behoeften van onze cliënten," stelte Antonio de Weest Prat Jorba, Office Managing Partner voor Global Abogados “We verheugen ons op de samenwerking met een kantoor dat de waarden van Arthur Andersen met ons deelt en dezelfde toewijding heeft aan servicekwaliteit.”

Met de twee nieuwe vestigingen in Spanje beschikt Andersen Global nu over 41 internationale vestigingen met meer dan 1100 medewerkers wereldwijd. Andersen Global is door Andersen Tax in de Verenigde Staten opgericht in 2013. Andersen Tax was eerder bekend als WTAS voordat deze naam in september 2014 werd veranderd na het verwerven van de rechten op de naam Andersen.

Andersen Tax
Shereen A. Terrero, 213-593-2307