ZTE verwacht verdrievoudiging smartphoneverkoop in Rusland

ZTE Blade S6 (Photo: Business Wire)

MOSCOW--()--ZTE, een toonaangevende fabrikant van mobiele apparatuur, verwacht dat de verkoop van smartphones in Rusland dit jaar verdriedubbelt. Het bedrijf kondigde dit aan op de dag dat het grootste Chinese bedrijf in directe, online verkoop, JD.com, ZTE selecteerde als een van zijn eerste partners voor de verkoop van smartphones via zijn onlineverkoopplatform in Rusland.

"We zijn trots dat JD.com ons als een van de eerste smartphonemerken heeft uitgekozen voor de ondersteuning van zijn e-commerceplatform in Rusland, dat een belangrijke markt is voor ZTE", zei Jacky Zhang, ceo van ZTE Mobile Device in Oost-Aziƫ en Gemenebest van Onafhankelijke Staten. "We leggen ons toe op de ontwikkeling van ons merk en innovatieve gebruikerservaringen voor onze klanten in Rusland. Om goed voorbereid ten tonele te verschijnen, hebben we onze investeringen in marketing in Rusland met 350 procent verhoogd."

ZTE Corporation
Eva Chen, +86 21 68897511