Constitution Capital Partners haalt 823 miljoen dollar aan private-equitytoezeggingen op

BOSTON--()--Constitutional Capital Partners heeft 823 miljoen dollar aan toezeggingen in eigen vermogen heeft opgehaald met zijn Ironsides III Private Equity Partnership/Co-Investment Funds en aanverwante volmachten. Dat maakte de toonaangevende private-equityfirma, die is gericht op het uitkopen van kleine tot middelgrote Noord-Amerikaanse bedrijven, vandaag bekend.

Ironside III is evenals zijn voorganger gericht op investeringen in primaire fondsen met 200 miljoen tot 1,5 miljard dollar aan toezeggingen en directe co-investeringen. De waarde van de bedrijven waarin wordt geïnvesteerd ligt tussen 100 miljoen en 1 miljard dollar. Ironsides III heeft tot op heden zeven directe co-investeringen en drie investeringen via een fonds geleid.

BackBay Communications for Constitution Capital Partners
Philip Nunes, 617-556-9982, x227