eASIC en Comcores leveren referentieontwerp v6.1-schakelaar voor CPRI voor volgende generatie LTE en 5G-netwerkuitrusting

SANTA CLARA, Calif.--()--eASIC Corp, een fabriekloos bedrijf in halfgeleiders dat op maat gemaakte platforms met geïntegreerde circuits (eASIC Platform) levert, en Comcores ApS, een toonaangevende aanbieder van IP-cores voor draadloze netwerken en eZ-IP Alliance Partner, hebben vandaag aangekondigd dat een referentieontwerp voor een v6.1-schakelaar Common Public Radio Interface (CPRI) per direct beschikbaar is.

Het referentieontwerp, dat ideaal is voor fabrikanten van vernieuwende radiomasten en 5G-netwerkuitrusting, combineert Comcores IP-oplossing voor CPRI-schakelaars met eASICs siliconeplatform Nextreme-3. Daarmee levert het nieuwe product een breedbandsysteem voor C-RAN-fronthaulnetwerken.

Editorial Contacts:
eASIC Corporation