Liberty Global selecteert Benu Networks

BOSTON & PALO ALTO, Calif. & NEW YORK & LONDON & AMSTERDAM--()--Benu Networks, een innovatieve aanbieder van dragende wifi en vCPE voor netwerkoperators, heeft vandaag bekendgemaakt dat Liberty Global zijn openbare wifi en zijn statische IP vCPE-oplossing voor zakelijke klanten ondersteunt met Benu Virtual Service Edge.

"Liberty Global is verheugd samen met Benu Networks te werken aan de ondersteuning van onze gemeenschappelijke wifidiensten, waarmee we onze zakelijke klanten verbeterde connectiviteitsdiensten bieden", zei Andy Grotzke, vicevoorzitter Connectivity Architecture van Liberty Global. "We kozen voor Benu vanwege de onderliggende architectuur van het platform en het vermogen tot schaalvergroting- en verkleining. Dit maakt deel uit van een bredere strategie die de snelheid verhoogt waarmee we nieuwe en innovatieve connectiviteit en vCPE-netwerkdiensten introduceren."

For more information, contact:
Benu Networks, Inc.
Melissa Waltz, 1-978-223-4700 x5031
cell: 1-978-406-1018
mwaltz@benunets.com

For more information, contact:
Benu Networks, Inc.
Melissa Waltz, 1-978-223-4700 x5031