TTTech versterkt met investering groeistrategie voor auto-industrie en industrieel IoT

WENEN--()--TTTech, technologisch leider in robuuste veiligheidscontroles binnen een netwerk, kondigt zijn strategische samenwerking met RT-RK d.o.o aan. Dit is een van de toonaangevende IT-bedrijven uit Centraal- en Oost-Europa voor directe, ingebouwde systemen. Het bedrijf is al geruime tijd een partner van TTTech, met name op gebied van elektronica voor de auto-industrie en industriƫle toepassingen. TTTech investeert in RT-RK en verkrijgt 35 procent van de aandelen in het bedrijf. Het bedrag dat TTTech heeft betaald is niet bekendgemaakt.

Het in Wenen gevestigde TTTech levert robuuste netwerkcontrolesystemen die zijn gebaseerd op het zogeheten Deterministische Ethernet, waaronder de opkomende IEEE Time-Sensitive Networking-standaarden. Deze systemen worden ingezet in de auto-industrie, lucht- en ruimteluchtvaart, mobiele machinerie en industrie. Door te investeren in een van de meest vooraanstaande technologische bedrijven uit Zuidoost-Europa versterkt TTTech zijn positie als leider in de markt voor netwerk- en softwaresystemen voor het zogeheten internet der dingen en autonoom rijdende voertuigen. TTTechs uitgebreide kennis op dit vlak heeft zich al bewezen in verscheidene toonaangevende projecten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

TTTech
Marco Lehner
pr@tttech.com

Release Summary

TTTech, the technology leader in robust networked safety controls, announces a strategic partnership with RT-RK d.o.o., a leading IT engineering company for real-time embedded systems in CEE.

TTTech
Marco Lehner