Smart living krijgt dankzij COMPUTEX d&i awards podium

The annual event of the IT sector, 2015 COMPUTEX TAIPEI, will return in June, and with it, the COMPUTEX d&i awards. (Photo: Business Wire)

COMPUTEX TAIPEI 2015

TAIPEI, Taiwan--()--Het jaarlijkse evenement voor de IT-sector, COMPUTEX TAIPEI, keert terug in juni. Daarmee komt er ook een nieuwe editie van de COMPUTEX d&i awards. De prijsuitreiking, die voortkomt uit een samenwerking tussen de showorganisator TAITRA en het Duitse ontwerpinstituut iF International Forum Design GmbH, trekt aandacht van zowel binnenlandse als internationale bedrijven. De strijd om de prijzen wordt dit jaar nog heviger, met inschrijvingen van sectorleiders en talloze startups.

Op 9 april koos een zeskoppige jury de de winnaars van 2015. Ieder jurylid is een expert in een apart expertiseveld in design, zodat uit de winnende ontwerpen geen eentonig beeld verrijst.

Exhibition Dept., TAITRA
Shawn Lee, +886-2-2725-5200 ext. 2637