Mojix kondigt ViZix-platform voor het verbonden bedrijf aan

LOS ANGELES--()--Mojix, de toonaangevende aanbieder van sensornetwerksystemen voor grote gebieden, is verheugd zijn ViZix-bedrijfssoftware voor netwerken van draadloze sensoren te onthullen. ViZix is een platform Internet-der-dingenplatform voor business intelligence dat opties voor sensordata, rapportage en visualisering combineert, waarmee het zorgt voor een wendbare onderneming.

Tot op heden kostte het veel om AutoID- of IoT-software te installeren. Bovendien was het met deze software lastig om te gaan met meerdere snelle datastromen van verschillende sensortypes. Nu hebben klanten dankzij Mojix' innovatieve VizIx de mogelijkheid met RFID en andere sensoren continu ververste data te vergaren en te analyseren.

Mojix, Inc.
Mike Kastner, 619-993-9677