Grote Duitse autofabrikant kiest voor Rear Seat Entertainment van Parrot

PARIS--()--Parrot, leider in internetverbindingen en infotainmentsystemen voor de auto-industrie, heeft vandaag bekendgemaakt dat een vooraanstaande Duitse autofabrikant zijn intelligente scherm afneemt. De productie van dit scherm begin in het tweede kwartaal van dit jaar.

Passagiers op de achterbank kunnen binnenkort gebruikmaken van het Rear Seat Entertainment-systeem, dat wordt ondersteund door Parrot FC7100. Het product vermaakt bijrijders met geavanceerde mediadeelfuncties, distributie en synchronisatie van video's op ieder scherm, uitgebreide verbindingsmogelijkheden, HD-beeldkwaliteit en een brede keur aan apps:

- Android Apps van Parrot Cloud zoals een browser, e-mail, weersvoorspellingen nieuws etc. - Videoboodschappen: videochat en directe berichten voor Rear Seat Entertainment. - Een grote keuze uit spelletjes voor de passagiers. -Internetstreaming van muziek, video, radio en tv-applicaties. -Ieder scherm is verbonden met internet door de koppeling aan een telefoon of een wifihotspot.

Parrot
Analyst and investor relations – Financial media