Deutsche Telekom lanceert geavanceerde DNS-dienst

BONN, Germany--()--International Carrier Sales & Solutions (ICSS), de internationale groothandelsafdeling van Deutsche Telekom, heeft vandaag de lancering van een nieuwe domeinnaamsysteem (DNS) aangekondigd. ICSS Route, zoals de dienst heet, is ontwikkeld om de beschikbaarheid en prestaties van websites te beschermen.

ICSS Route is gebaseerd op een daadwerkelijk mondiaal DN-netwerk en intelligente routingfuncties, die borg staan voor snelle reacties, weinig vertraging en een stabiele toegang vanuit alle delen van de wereld. Daarnaast blijft het systeem veerkrachtig na een Distributed Denial of Service (DDoS)-aanval.

Deutsche Telekom AG
International Wholesale Business Unit
Lisa Elisabeth Krenz
Tel.: +49 (0) 228 181 18798
E-mail: e.krenz@telekom.de

Release Summary

Bonn, Germany, March 19, 2015 Deutsche Telekom International Carrier Sales & Solutions (ICSS) launches advanced DNS service "ICSS Route" and a new dedicated website for its content delivery services.

Deutsche Telekom AG
International Wholesale Business Unit