CNH Industrial selecteert modem QPRO van Quake Global voor telematicasysteem SiteWatch

SAN DIEGO--()--Quake Global, Inc. (QUAKE), een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor het internet der dingen en M2M, heeft vandaag zijn samenwerking met CNH Industrial aangekondigd. De samenwerking verbreedt en versterkt QUAKEs leiderschap op de markt voor M2M-communicatie. CNH Industrial heeft QUAKEs gloednieuwe modem QPRO geïntegreerd ter verbetering van zijn telematicaplatforms CASE en New Holland Construction Fleet Force. QPRO is een flexibel productplatform dat tegenwoordig door veel fabrikanten van onderdelen wordt gebruikt.

CNH Industrial is een toonaangevende fabrikant van agrarische machines, bouwbenodigdheden, commerciële vervoersmiddelen en aandrijflijnen. Zijn merk CASE SiteWath and New Holland Construction Fleet Force is een oplossing voor de vergaring van essentiële informatie over de prestaties en locatie van een machine en stelt deze gegevens snel beschikbaar.

Quake Global, Inc.
Kevin Harris, +1 858-277-7290