Cegedim Relationship Management publiceert witboek Digital Channel Engagement: A Measurable Opportunity

PARIS--()--Cegedim Relationship Management heeft zijn witboek Digital Channel Engagement: A Measurable Opportunity gepubliceerd. Het ideeënrapport is het derde Cegedim-rapport over klantenbinding via meerdere kanalen.

Het witboek wijst uit dat binding via digitale kanalen kwantificeerbare mogelijkheden voor de levenswetenschappelijke sector oplevert. Het rapport presenteert de resultaten van wereldwijd uitgevoerde onderzoeken van Cegedim Strategic Data (CSD), waaronder evaluaties door professionals uit de gezondheidszorg en analyses van de invloed van ieder afzonderlijk kanaaltype op de interactie met levenswetenschappelijke bedrijven. De gegevens bewijzen dat in veel mondiale markten digitale binding de intentie recepten te schrijven versterkt.

Drew BUSTOS
Cegedim Relationship Management