Mellanox kondigt Multi-Host-technologie voor vernieuwde opslag in schaalbare clouds en datacenters aan

OCP U.S. Summit 2015

SAN JOSE, Calif.--()--OCP U.S. Summit 2015 – Mellanox Technologies, een toonaangevende leverancier van complete interconnectsystemen en opslag, heeft vandaag Multi-Host aangekondigd. Deze innovatieve technologie biedt verregaande flexibiliteit en zorgt voor grote kostenbesparingen bij het de bouw van datacenters voor de cloud en web 2.0. De nieuwe technologie maakt het ontwerp en de totstandkoming van opslagroosters met directe verbindingen tussen computerelementen, opslagelementen en het netwerken mogelijk. Daarnaast zorgt de technologie voor beter energie- en prestatiebeheer, terwijl het in staat is tot maximale verwerking en doorvoer van data tegen minieme investeringskosten en operationele kosten. Mellanox' Multi-Host-technologie is vanaf vandaag beschikbaar binnen de lijn van ConnectX-4-ethernetadapters voor 10, 25, 50 en 100 gigabit en de op OCP gebaseerde boards als onderdeel van Facebooks recentelijk aangekondigde Yosemite-platform.

Mellanox Technologies, Ltd.
Press/Media Contact