TSIC bestrijdt fraude met behulp van IPsoft-technologie

STOCKHOLM--()--TeliaSonera International Carrier (TSIC) kondigt vandaag de implementatie van een automatische, proactieve fraudedetectiedienst voor zijn voiceklanten aan. Deze verbetering volgt op ontwikkeling en tests in samenwerking IPsoft, een toonaangevende aanbieder van diensten op gebied van fraudebestrijding en big data.

Aangezien voicediensten minder vaak worden aangesloten op fysieke, circuitgeschakelde netwerken wordt de opsporing van nieuwe vormen van fraude, zoals het opzettelijk verlengen van de oproepduur of het automatisch bellen van geautomatiseerde berichtenplatforms, een steeds belangrijkere taak. TSIC neemt met behulp van IPsoft-functies stappen om zijn klanten en hun eindgebruikers te beschermen. IPsoft voert statistische analyses uit om de bron van fraude op te sporen, wat TSIC in staat stelt actie te ondernemen en de integriteit van zijn dienstverlening te waarborgen.

Media Inquiries:
TeliaSonera International Carrier