Mellanox stimuleert DPDK-prestaties voor NFV en cloud

Mobile World Congress 2015

BARCELONA, Spain--()--Mellanox Technologies, Ltd, een toonaangevende aanbieder van hoogwaardige, complete systemen voor verbindingen, heeft vandaag bekendgemaakt dat de ConnectX-4 100Gb/s Ethernet NIC het klaarspeelt 75 miljoen pakketten per seconde te behandelen. Deze doorbraak op het gebied van I/O-pakketten bevordert het gebruik van netwerkfunctievirtualisatie (NFV) voor netwerken van dienstverleners en zakelijke cloudimplementaties.

De nieuwe ConnectX-4 Ethernet NIC van 100 Gb/s heeft een doorvoersnelheid van 90 Gb/s en behandelt 75 miljoen pakketten per seconde. Dit is een grote stap voorwaarts in de verwezenlijking van NFV voor productiedoeleinden. De ConnectedX-4 NIC ondersteunt interfaces van 10, 25, 40, 50 en 100GbE en geavanceerde functies, waaronder RoCE, netwerkversnelling in de overlay, een ingebouwde virtuele schakelaar en DPDK-acceleratie.

Mellanox Technologies, Ltd.
Press/Media Contact