Sonic Foundry werkt samen met Sony aan technologie voor opname lezingen

Integrated Systems Europe 2015

AMSTERDAM--()--Sonic Foundry, marktleider in systemen voor het creëren en beheren van video, heeft vandaag zijn technologie met Sony Professional Solutions gepresenteerd. De gezamenlijk ontwikkelde technologie is bedoeld voor efficiëntere en schaalbare oplossingen voor het opnemen van lezingen.

De nieuwe reeks Mediasite Recorders ondersteunt een gesynchroniseerde video- en audiostream die direct van IP-camera's komt, zoals Sony's SRG300SE voor HD. Sony heeft dit systeem specifiek ontwikkeld voor Mediasite, met een focus op verbeterde synchronisatie van audio. Eenmaal opgenomen door Mediasite beheert, indexeert en levert het Mediasite Enterprise Video Platform de video en audio voor een optimaal resultaat.

Sonic Foundry, Inc.
Nicole Wise, 608.237.8678