GSMA-leden kiezen nieuw bestuur en herverkiezen voorzitter Baksaas

LONDON--()--De GSMA heeft donderdag bekendgemaakt dat ze nieuwe leden van haar raad van bestuur heeft verkozen. GSMA-leden kozen Jon Fredrik Baksaas voor de tweede keer tot hun voorzitter. Ahmad Abdulkarim Julfar is de nieuw verkozen vicevoorzitter van de GSMA. De nieuwe bestuursleden van de belangenvereniging voor exploitanten van mobiele netwerken bekleden hun functie van januari 2015 tot december 2016.

Baksaas, president en bestuursvoorzitter van de Telenor Group, en Julfar, bestuursvoorzitter van de Etisalat Group, geven leiding aan de strategische ontwikkeling van de organisatie. De GSMA vertegenwoordigt meer dan achthonderd mobielenetwerkoperators en ruim 250 bedrijven uit de bredere sector voor mobiele communicatie.

For the GSMA
Charlie Meredith-Hardy, +44 7917 298428