Robert Crain wordt hoofd Zuid-Amerikaanse tak AGCO

Robert Crain, AGCO Senior Vice President and General Manager, North America and South America (Photo: Business Wire)

DULUTH, Ga.--()--AGCO, een internationale fabrikant en distributeur van landbouwbenodigdheden, kondigt aan dat Robert Crain de leiding over de Zuid-Amerikaanse afdeling van het bedrijf krijgt. Momenteel is Crain senior vicepresident en algemeen directeur van de afdeling Noord-Amerika. Met de overstap volgt Crain per 1 januari 2015 senior vicepresident en algemeen directeur van Zuid-Amerika André Carioba op.

Carioba, die op 31 december 2014 met pensioen gaat, werkt sinds 2006 voor AGCO. Hij speelde een belangrijke rol bij de implementatie van bedrijfsstrategieën in Zuid-Amerika. Deze strategieën hadden betrekking op sales, marketing, financiën, administratie, productie, productmanagement, aankoop, techniek en de dealerorganisatie voor alle merken.

AGCO
Press contact: