Bosch, Cisco en Comcast werken mee aan panelsessie International CES 2015

2015 International CES
2015 International CES:Consumer Electronics Association (CEA)

ARLINGTON, Va.--()--Consumer Electronics Association (CEA) heeft donderdag bekendgemaakt dat leidinggevenden van Bosch, Cisco en Comcast tijdens International CES 2015 deelnemen aan het panelgesprek Fast Innovation: Disrupt or be Disrupted. De CEA organiseert het evenement CES 2015, dat een verzamelplaats is voor mensen die floreren in de sector voor consumententechnologie en van 6 tot 9 januari 2015 plaatsvindt in Las Vegas.

Aan Fast Innovation doen John Chambers, bestuursvoorzitter van Cisco, Neil Smit, president en CEO van Comcast Cable, en Werner Struth, bestuurslid van Robert Bosch GmbH, mee. Oprichter en bestuursvoorzitter van Techonomy David Kirkpatrick presenteert de panelsessie, die gaat over de evolutie van verbindingen tussen mensen, data, het bedrijfsleven en innovatie die mogelijk zijn gemaakt door het zogeheten Internet van Alles.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Consumer Electronics Association (CEA)
Tara Dunion, 703-907-7419
tdunion@CE.org
CE.org