Bacardi Limited benoemt administratief directeur

Bacardi Limited, the largest privately held spirits company in the world, appoints Jacques Tortoroli as its Chief Administration Officer (CAO), effective December 1. In this newly created role, Mr. Tortoroli is responsible for global Finance, Operations, Information Technology and Real Estate. (Photo: Business Wire)

HAMILTON, Bermuda--()--Bacardi Limited, de grootste niet-beursgenoteerde stoker van alcoholhoudende dranken, kondigt dinsdag de benoeming van Jacques Tortoroli tot administratief directeur aan. Uit hoofde van deze nieuwe functie is Tortoroli verantwoordelijk voor de internationale financiƫn, de projectuitvoering en de IT van het bedrijf.

Als administratief directeur is Tortotoli lid van het Global Leadership Team. Zijn positie valt onder de directe verantwoordelijkheid van Mike Dolan, bestuursvoorzitter van Bacardi Limited. Tortoroli werkt vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf in de Bermudaanse hoofdstad Hamilton.

Bacardi Limited
Jim Gallagher, +1-441-294-1110