Delticom publiceert enquête van Bike Summer 2014

HANOVER, Germany--()--Bijna tweeduizend motorrijders hebben meegedaan aan de enquête die deel uitmaakt van de Biker Summer 2014 van MotorradreifenDirekt.de. De motorfanaten lieten zien dat ze nog geen uitstervende soort zijn. MotorradreifenDirekt.de, Delticoms online motorbandenverkoper, vroeg de motorbezitters onder meer hoeveel ze reden en of ze solitair of in groepen tochten maken.

De 1964 respondenten van het onderzoek legden samen in een jaar circa 17,3 miljoen kilometer af. Dit staat gelijk aan 432 keer de omtrek van de aarde. Gemiddeld reden de motorrijders in het afgelopen jaar 8835 kilometer.

In het onderzoek komt Frankrijk naar voren als het land waarin motorrijders de langste afstand afleggen. De Franse respondenten legden gemiddeld 11261 kilometer af. Nederland staat op een tweede plaats, met een gemiddelde afstand van 10551 kilometer per motorrijder. Spaanse motorrijders behaalden de derde plek met een gemiddelde van 10057 kilometer.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is

Delticom AG
Susanne Kindor-d’Unienville