Global Kinetics Corporation bereikt belangrijke mijlpaal

LONDEN--()--Het Australische bedrijf in gezondheidstechnologie Global Kinetics Corporation heeft donderdag bekendgemaakt dat het Thomas Lönngren heeft benoemd tot lid van de raad van bestuur. De de benoeming van de Zweedse veteraan op het gebied van regelgeving is voor het bedrijf een strategische prestatie.

Het bedrijf, dat bezig is met een agressieve uitbreiding in de Europese Unie, kondigde tevens aan dat het een belangrijk patent heeft gekregen voor de bescherming van zijn activa op de Europese Markt.

Algemeen directeur en bestuursvoorzitter Andrew Maxwell noemt de recente commerciële mijlpalen zeer belangrijk voor de visie van het bedrijf. Global Kinetics Corporation streeft naar meetbare veranderingen voor mensen die lijden aan de ziekte van Parkinson.

Grayling PR
Carolyn Monchouguy