Lenovo publiceert tweedekwartaalcijfers

HONG KONG--()--Lenovo Group heeft de financiële resultaten van zijn tweede kwartaal bekendgemaakt. De omzet bedroeg in het kwartaal, dat eindigde op 30 september, 10,5 miljard dollar. Ten opzichte van dezelfde periode in het vorige jaar lag de omzet zeven procent hoger. De winst voor aftrek van belastingen is ten opzichte van het tweede kwartaal van het vorige boekjaar met 24 procent gestegen, tot 329 miljoen dollar. De winst steeg jaar-op-jaar met negentien procent en bedroeg 262 miljoen dollar. Lenovo vestigde een persoonlijk record wat betreft het aantal verzonden smartphones, pc's en tablets. Met zijn consistente en effectieve strategie, blijft het bedrijf zijn marktaandeel vergroten en zijn winst verhogen.

Lenovo
Hong Kong