NTT Communications staat op Capacity Europe 2014

NEW YORK & AMSTERDAM--()--NTT Communications Corporation (NTT Com), de internationale afdeling voor data- en IP-diensten van telecomleider NTT, heeft maandag haar deelname aan Capacity Europe 2014 Conference aangekondigd. Het evenement vindt van 3 tot 5 november plaats in Amsterdam en is van groot belang voor de Europese en wereldwijde telecomgemeenschap. De conferentie vormt een platform voor internationale spelers als NTT Com, die hun inzichten in de trends en kansen op de markt voor IP-transit delen.

Michael Wheeler, uitvoerend vicevoorzitter van NTT Communications Global IP Network bij NTT America, maakt deel uit van het panel met de naam Reaching Out to Emerging Markets: Unlocking the Potential across Markets within BRIC, MENA and LATAM. Het panel bespreekt ontwikkelingen en kansen op 5 november om 11.00 uur.

NTT Communications | NTT America
Global IP Network
Fernando Costantino
+1-425-250-7051
fcostantino@us.ntt.net

Release Summary

NTT Communications Highlights Expertise and Leadership at Capacity Europe 2014. Michael Wheeler Will Share Insights while Highlighting Network Expansion and Customer Growth.

NTT Communications | NTT America
Global IP Network