Soonr opent nieuwe datacenters in Verenigd Koninkrijk

IPExpo Europe

LONDON--()--Soonr heeft plannen voor de opening van nieuwe datacenters in het Verenigd Koninkrijk. Dat maakte de aanbieder van diensten voor het delen van documenten bekend op IPExpo Europe.

Met de nieuwe datacenters beheert Soonr nu de bestanden van klanten in vijf verschillende rechtsgebieden. Soonr reageert met de uitbreiding op de geuite zorgen van zijn klanten over privacy en veiligheid.

Europa is een van snelst groeiende afzetmarkten van Soonr. In het continent groeide Soonr het afgelopen kwartaal met 112 procent ten opzichte van dezelfde periode in het voorgaande jaar. Met de toevoeging van de datacenters in het Verenigd Koninkrijk vergroot Soonr zijn regionale aanwezigheid en komt tegemoet aan groeiende vraag.

Avista Public Relations
Erin Jones, 704-664-2170