Alfresco benoemt Rick Justice tot bestuurslid

SAN MATEO, Calif. & MAIDENHEAD, England--()--De snel groeiende Enterprise Content Management-verkoper Alfresco Software heeft Rick Justice benoemd tot lid van de raad van bestuur. De keuze viel op het zwaargewicht vanwege zijn indrukwekkende werkverleden bij groeiende bedrijven. Zo stond hij aan de basis van de snelle groei van Cisco, dat uitgroeide tot een internationale onderneming met twintigduizend werknemers.

Justice' benoeming komt net nadat Alfresco 45 miljoen dollar aan groeikapitaal heeft binnengehaald. Het bedrijf, dat zes achtereenvolgende jaren visionair werd genoemd in de Gartner ECM Magic Quadrant, groeit drie keer sneller dan de algemene markt voor Enterprise Content Management.

Alfresco Software
Kathleen Reidy, +1 857-231-1988