PrIME Biologics fractioneert plasma dankzij fikse investering

SINGAPORE--()--PrIME Biologics Private Limited heeft dinsdag bekendgemaakt dat het dankzij investeringen een installatie voor het fractioneren van humaan bloedplasma kan bouwen. Xeraya Capital Labuan Ltd. investeerde via diens filiaal Palua Manukan Ventures Labuan Ltd. samen met JP Asia Prime Capital Pte Ltd. in het project.

De installatie, die in een Singaporese cGMP-faciliteit staat, is de eerste in Zuidoost-Aziƫ die gebruik maakt van gepatenteerde PrIME-technologie. De faciliteit ondergaat momenteel een uitgebreide verbouwing. Na 8 oktober zal PrIME de vestiging weer in dienst stellen. Het biotechnologische bedrijf is voornemens de faciliteit in januari 2015 te registreren bij de Singaporese gezondheidsautoriteit.

PrIME Biologics Contact:
Dr Hari Nair, +65 6410 2410