ANV versterkt afdeling Consumer Products

AMSTERDAM--()--ANV heeft Sanjay Vara benoemd tot hoofd van de afdeling Consumer Products voor ANV Syndicate 5820. Tegelijkertijd investeert de verzekeringsgroep strategisch in de afdeling voor consumentenproducten, die de kern van het bedrijf vormt.

Sanjay zal verantwoordelijk zijn voor de strategie en ontwikkeling van ANV's groeiende portefeuille van garanties. Daarnaast zoekt hij naar mogelijkheden op de internationale markt en verkent strategische samenwerkingen met belangrijke cliƫnten op de Londense markt.

Voordat hij ANV versterkte, was Sanjay compagnon van Lloyd & Partners Limited en algemeen directeur van de afdeling Asia Pacific Warranty van AmTrust Europe. Hij kreeg erkenning voor zijn werk als directeur van de afdeling assurantiƫn bij Domestic & General and Homeserve Warranties. Hier was hij een pionier in de ontwikkeling van enkele belangrijke garantieproducten.

ANV
Jeff Watts