Andersen Tax blijft groeien in Italië

SAN FRANCISCO--()--Andersen Tax breidt haar aanwezigheid in Italië uit door middel van de toevoeging van twee firma's in Rome en Venetië die gefuseerd zullen worden met Studio De Vecchi. Hieruit wordt een nieuwe entiteit gevormd, die Noda Studio zal gaan heten. Deze nieuwe firma's zullen hoogwaardige belastings-, wetgevings-, boekhoudings- en andere diensten toevoegen aan de bestaande diensten die Studio De Vecchi momenteel aanbiedt. De aanwinst van locaties in Rome en Venetië zorgt voor dekking van belangrijke markten in Italië en is een afronding van de uitbreiding van Andersen Tax in dit land.

“We zijn erg enthousiast over de toevoeging van deze hoogwaardige partners aan onze firma,” merkte Mark Vorsatz, President Directeur van Andersen Tax, op. “Al deze individuen belichamen ons doel om eersteklas diensten te leveren door persoonlijk te investeren in elke cliënt.”

In totaal zullen 28 bekwame professionals zich aansluiten bij de Andersen-familie in Italië, waaronder Directeuren Francesco Trevisanato, Guido Sesani, Filippo Brass, Paolo Trevisanato, Michele Bartoluzzi, Amedeo Liberatori, Sabrina Caporale en Marco Giorgi. De groep bestaat uit boekhouders en juristen die zowel Italiaanse als internationale bedrijven vertegenwoordigen, met deskundigheid in internationale belastingzaken, taxatie, kapitaalmarkten, en bedrijfs-, belastings- en faillissementswetgeving.

“We zijn verheugd dat dergelijke hoogwaardige experts in hun vakgebied zich aansluiten bij het team van Studio De Vecchi,” deelde kantoordirecteur Andrea De Vecchi mee. “Ze delen onze kernwaarden en visie. Ze zullen niet alleen uitstekende diensten aan onze cliënten bieden, maar ze zetten zich ook volledig in om een grootse aaneengesloten globale firma op te bouwen.”

Met de aanwinst van kantoren in Rome en Venetië heeft Andersen Tax nu 29 internationale locaties met bijna 200 professionals in Europa en meer dan 1000 professionals wereldwijd. Andersen Tax was eerder bekend als WTAS voordat deze naam in september 2014 werd veranderd na het verwerven van de rechten op de naam Andersen.

Andersen Tax
Megan Tsuei, +1-415-764-2700