Exclusive Networks breidt uit in Italië met overname Sidin

PARIS--()--Exclusive Networks Group heeft vrijdag bekendgemaakt dat Sidin heeft overgenomen. Met de overname hervormt Exclusive Networks Group zijn mogelijkheden op de Italiaanse markt. Daarnaast vormt de acquisitie een uitbreiding van de internationale en strategische verkooprelaties, zoals A10 Networks en Fortinet.

Sidin is de leidende, onafhankelijke distributeur van beveiligingssystemen in Italië en combineert zijn krachten met die van Exclusive Networks Italy. Samen creëren deze partijen een sterk distributiekanaal voor de beveiligingsmarkt in Italië, dat voldoende kritieke massa zal genereren voor een meer gebalanceerde proportie van de toekomstige inkomsten van de Exclusive Networks Group. De doelstelling voor de omzet in 2017 ligt op 1 miljard euro.

Cohesive
Andy Parker