Worthington investeert in olie en gas

LONDEN--()--Worthington is verheugd aan te kondigen dat het een overeenkomst heeft gesloten over de investering van 12,5 miljoen pond in CPS Energy Resources Plc. Dit olie- en gasbedrijf richt zich op Afrika en werkt samen met Oando Plc., een van de grootste Afrikaanse ondernemingen in olie- en gasverkenningen. Een van de dochterondernemingen van Oando, dat zelf is genoteerd aan de beurs van Johannesburg, is Oando Energy Resources. Dit dochterbedrijf staat genoteerd aan de beurs van Toronto.

Een van de belangrijkste activa van CPS is een aandeel van 80,8 procent in het olie- en gasveld OPL 236. Dit gebied is met 1600 vierkante kilometer een van de grootste concessies die ooit zijn vergeven in Nigeria.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Worthington Group Plc
Media information:
Charlotte Parham, +44 203 291 1872
email: media@worthingtongroupplc.com
PD Cosec, +44 208 940 0963
Company Secretary
Website: www.worthingtongroupplc.com

Release Summary

Worthington to make oil and gas investment.

Worthington Group Plc
Media information: