cloudBuy werkt samen met SYNISE om een e-marktplaats te realiseren in India

LONDEN--()--cloudBuy plc, de cloud e-commerce marktplaats, heeft een MOU aangekondigd met SYNISE, een toonaangevende inkoop dienstverlener in India en een deel van de Kalyani Group, een B2B eMarketplace en 'Source India' initiatief een B2B e-marktplaats te leveren ter ondersteuning van de Indiase regering's "Make in India "campagne.

cloudBuy's samenwerking met SYNISE creëert India's voornaamste marktplaats, met 15.000 leveranciers en meer dan 80 grote Indiase bedrijven die interactie hebben op het sourcing-platform dat naar verwachting meer dan 2 miljard dollar omzet zal genereren. Ashok Dani, CEO van SYNISE, verklaarde: "De Golfstaten zijn de grootste handelspartner van India, we hebben de grootste groep van Indiase hoge kwaliteits leveranciers geselecteerd. Wij geloven dat er een enorm potentieel zit in het leveren van B2B e-commerce voor deze leveranciers zodat ze gemakkelijk kunnen exporteren naar de hele wereld, terwijl ze gelijktijdig hun Indiase business model efficiënter maken.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Say Communications
Robert Hickling/Geraldine Fernandez/Tim Jeffery
cloudbuy@saycomms.co.uk

Release Summary

cloudBuy plc, the cloud eCommerce marketplace, has announced an MOU with SYNISE, to deliver a B2B eMarketplace and ‘Source India’ initiative in support of the Government’s “Make in India” campaign.

Say Communications
Robert Hickling/Geraldine Fernandez/Tim Jeffery