Technics keert ook terug in Japan

Technics Reference System R1 Series (Photo: Business Wire)

CEATEC JAPAN 2014

TOKYO--()--Panasonic Corporation heeft donderdag aangekondigd dat zijn aloude merk Technics ook in Japan zijn herintrede doet. De eerste zeven producten die Technics introduceert, maken deel uit van de Reference System R1 Serie and the Premium System C700 Serie. Deze audiosystemen verschijnen in februari 2015 op de markt.

De Reference System R1 Serie is een hoogwaardig audiosysteem dat tot leven komt dankzij een combinatie van de beste audiotechnieken van Technics. De Premium System C700 Serie is een toegankelijker audiosysteem dat desalniettemin het kernconcept van Reference System bevat.

Door audiotechnologie met de modernste digitale technologie te combineren, verzorgt Panasonic een pakkend geluid dat de liefhebber muziek laat herbeleven.

Panasonic Corporation
Global Communication Group