Structural Integrity Associates onthult barrièresysteem voor kerncentrales

SAN JOSE, Calif.--()--Structural Integrity Associates, Inc. heeft een systeem voor verbeterde bescherming van kerncentrales en belangrijke infrastructuur ontwikkeld. Voor de Modular Wall Barrier System, zoals het product heet, heeft het bedrijf een patent aangevraagd. Structural Integrity Associates is een toonaangevend technisch adviesbureau dat bekend staat om innovatieve ideeën.

De Nuclear Regulatory Commission van de Amerikaanse overheid eist dat kerncentrales in de Verenigde Staten beschermd zijn tegen menselijke en natuurlijke dreigingen. Natuurrampen als orkanen en windhozen gaan vaak gepaard met door de wind meegenomen projectielen. Voor de bescherming van deze projectielen bevat Structural Integrity's barrière een betonnen paneel met beschermend polyetheen en een uniek kabel- en ondersteuningssysteem.

Structural Integrity Associates, Inc.
Vicki Douglass, 877-474-7693
info@structint.com

Release Summary

Structural Integrity Associates, Inc., a leading engineering consulting company, announced a new patent-pending Modular Wall that helps improve protection for power plants and critical infrastructure.

Structural Integrity Associates, Inc.
Vicki Douglass, 877-474-7693
info@structint.com