Speakeasy lanceert permanente bedrijfsvoering in Amsterdam

De eerste internationale, permanente leeromgeving presenteert een volledige suite met aanbiedingen, die als toegang dient tot de Europese markt

AMSTERDAM--()--Na twee jaar in de praktijk te hebben getest, heeft Speakeasy, een 40-jaar oude consultancy voor executive communication die erkend wordt voor zijn werk met Fortune 500-bedrijven, zoals The Coca Cola Company, Accenture, Ernst & Young en Cisco, vandaag aangekondigd dat het een permanent kantoor en leeromgeving gaat openen in Amsterdam. De faciliteit zal volgens de planning volledig operationeel zijn in het eerste kwartaal van 2015.

Speakeasy Amsterdam geeft antwoord op de vraag naar verbeterde toegang tot regelmatig geplande programma's, in het bijzonder op verzoek van klanten binnen de Europese markt. De permanente faciliteit bouwt voort op de decennialange geschiedenis van Speakeasy voor het bieden van on-demand consultancydiensten in tientallen landen over de hele wereld.

Hannah Baker Hitzhusen, woonachtig in Amsterdam, zal leiding gaan geven aan de Amsterdamse faculteit van Speakeasy. In juli is zij al begonnen met de ontwikkeling en het opzetten van de faculteit. Sabeena Uttaam, een ervaren global sales executive, zal als de vice-president van het bedrijf, internationaal, de zakelijke ontwikkeling in de gaten houden. De locatie biedt een volledige suite van Speakeasy´s programma´s voor communicatieontwikkeling.

"We hebben twee jaar geleden programma's gelanceerd in Amsterdam om zakelijke leiders van dienst te zijn die de waarde kennen van de communicatie op het internationale platform ", aldus Scott Weiss, CEO van Speakeasy, Inc. "Speakeasy Amsterdam is het product van de overweldigende respons die we hebben gekregen tijdens onze internationale groei".

De programma's die door Speakeasy Amsterdam aangeboden worden, zijn bedoeld voor individuen in verschillende functies, en zullen beschikbaar zijn voor alle bedrijven en medewerkers, ongeacht locatie.

"Amsterdam is een natuurlijke toegangsweg tot de Europese markt", voegde Weiss toe. "Voor de komende programma's staan mensen uit verschillende landen ingeschreven, zoals het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Italië, Zweden, Griekenland, Rusland, Azerbaijan en Kazachstan".

Kijk voor meer informatie over Speakeasy, en om informatie op te vragen voor de registratie voor een van de internationale cursussen die door Speakeasy aangeboden wordt, op www.speakeasyinc.com.

Over Speakeasy, Inc.

Speakeasy is een 40-jaar oude, in de VS-gebaseerde, internationaal adviesbureau voor communicatie met kantoren in Atlanta, New York, San Francisco en Amsterdam, met bedrijfsvoering in Bangalore en andere internationale regio's. De hoog geaccrediteerde, Amerikaans getrainde en gelicentieerde faculteit van Speakeasy werkt met ongeveer 4.000 directieleden per jaar in 10 landen, verdeeld over zes continenten, en helpt hen successen te boeken om alles uit ze te halen om als krachtige spreker op te treden. De faculteit van Speakeasy maakt gebruik van een gedegen, op gedrag gebaseerde methode om individuen en volledige organisaties te helpen in het beter worden in wat ze zeggen en hoe ze het zeggen.

Speakeasy, Inc.
Lauren Middour, +1-404-541-6972