Consortium van toonaangevende financiële bedrijven investeren in nieuwe communicatie en Workflow Platform

PALO ALTO, Calif.--()--Symphony Communication Services Holdings LLC, een secure communication and workflow technologiebedrijf, kondigt vandaag zijn vorming aan door middel van een $ 66.000.000 investering door een groep van 's werelds grootste financiële instellingen. Met dit ongeevenaarde consortium streeft Symphony ernaar een industrie-brede communicatieuitdaging op te lossen door een platform te bieden aan de gemeenschap van professionele financiële dienstverleners om veilig te communiceren en efficiënt gebruik van compatibele normen en end-to-end encryptie.

De financiële instellingen die samenwerken om dit nieuwe communicatie-ecosysteem tot stand te brengen zijn onder andere BofA Merrill Lynch, BNY Mellon, BlackRock, Citadel, Citi, Credit Suisse, Deutsche Bank, Goldman Sachs, Jefferies, JPMorgan, Maverick, Morgan Stanley, Nomura en Wells Fargo. Symphony verwacht veel van deze bedrijven als early adopters van het platform.

Bliss Integrated Communication
Katherine Kilpatrick, 212-840-1661